poniedziałek, 8 stycznia 2018

CAST SEASON 3


MAIN
To, co rozpoczęło się jak zwykła przygoda, wywołana czysto fizyczną fascynacją, stopniowo, bynajmniej nie kosztem namiętności, przekształciło się w silny związek dwóch istot, które sprawiały wrażenie specjalnie dla siebie stworzonych.
*
Prawdziwa miłość nie potrzebuje żadnych dowodów ani przyrzeczeń. Niczego nie chce i nie oczekuje. Po prostu jest. Czysta i prosta.
*
Nigdy nie zdawałam sobie sprawy, że w człowieku można się zakochać tak samo jak w piosence. Że melodia może początkowo nic dla ciebie nie znaczyć, brzmieć zupełnie obco, ale zaraz potem przerodzić się w symfonię wyżłobioną w twojej skórze. Być hymnem w pajęczynie twoich żył. Harmonią wyszytą na poszewce twojej duszy.
*
Przeznaczenie zawsze znajdzie drogę.
*
Każdy może na ciebie spojrzeć, lecz spotkanie kogoś, kto widzi ten sam świat co ty, jest zjawiskiem dość rzadkim.
*
Czasami miłość ujawnia się dopiero wtedy, gdy nie wszystko do końca się rozumie…
*
Płacz, każda miłość zasługuje na łzy. Nawet ta zbyt krótka, zbyt późna, nieudana, niespełniona, nieprawdziwa. Nawet ta, która tylko udawała miłość.
*
Gdybyśmy się nie spotkali, myślę, że moje życie nie byłoby kompletne. Przemierzałabym świat w poszukiwaniu ciebie, nawet gdybym nie wiedziała, kogo tak naprawdę szukam.
*
Jestem tutaj dla Ciebie. Jestem tutaj dzięki tobie. Dzięki temu, że mnie dostrzegłaś, nie tylko oczami ale również sercem. Jestem tu, ponieważ chciałaś mnie wysłuchać i dlatego, że miałaś rację.
*
Potrzeba było czasu, by naprawdę, głęboko się w kimś zakochać. A jednak wierzyłam w określony moment. Moment, w którym dostrzegasz w kimś przebłysk prawdy, a on dostrzega przebłysk prawdy w tobie. W tym momencie nie należysz już do siebie - nie do końca. Część ciebie zaczyna należeć do niego, część niego należy do ciebie. Potem nie możecie już tego cofnąć, jak bardzo byście tego pragnęli, jak bardzo próbowali. 
*
Ponieważ miłość jest sztuką. Subiektywną. Nieuchwytną. Nieustannie zmienną. Wciąż dojrzewającą.


SECONDARY

Los i ścieżki, które pojawiają się przed nami, to jak wielka układanka, gdzie w końcu wszystko się dopasowuje.
*

Nie rozumiałem, dlaczego miłość do niej nie była wystarczającym powodem, by zapragnąć zostać.
*
W związkach chodzi o dużo więcej niż miłość.
*
Przez pół nocy wpatrywałem się w sufit i zastanawiałem się, czy zdołam przejść resztę życia, nie całując twoich ust.
*
Na początku nie było niczego. A zaraz potem było wszystko.


BACKGROUND

*
*
*
*
*
*
*
*
*

***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz