poniedziałek, 2 stycznia 2017

CAST SEASON 2


MAIN

Kochałam go. Nadal go kocham i zawsze będę go kochać. Był ogromną falą, która zostawiła w moim życiu wiele śladów i po kres moich dni będę czuła ciężar jego miłości.
*
Ponieważ jeśli kogoś kochasz, to chcesz, by ten ktoś stał się jak najlepszy. I choć łamie mi to serce, najlepsza będziesz wtedy, gdy nie będziesz ze mną.
*
Nauczyłam się jednak, że sercu nie można nakazać, kiedy, kogo i jak ma pokochać. Serce robi, co chce. Od nas zależy najwyżej to, czy pozwolimy naszemu życiu i głowie dogonić serce.
*
Jednym z najszczęśliwszych momentów w naszym życiu jest ten, kiedy znajdujemy odwagę, by puścić to czego nie możemy mieć.
*
Codziennie witał mnie uśmiechem, który sprawiał, że czułam się wyjątkowa. Serce i rozum podpowiadały mi, że w końcu odnalazłam dom. W jego ramionach czułam się bezpieczna i kochana.
*
Mój dom jest tam, gdzie jesteś ty.
*
Czasem trzeba przejrzeć na oczy i otrząsnąć się ze złudzeń, żeby zacząć całkiem nowy etap w życiu.
*
Świat składa się z dwóch części, tej dobrej i tej złej. Szkoda tylko, że częściej zauważamy tą gorszą część, zamiast cieszyć się tą lepszą. 

SECONDARY

Nigdy nie kocha się za bardzo. 
*
Wygrywa ten, kto ma większy dar przekonywania.
*
Może i teraz cię stąd wypuszczę, jednak na pewno się nie poddam. Będę o ciebie zabiegał jak jeszcze o nikogo w swoim życiu. Będę walczył, dopóki nie pozostawię ci wyboru, i będziesz musiała uwierzyć, że kocham cię całym sobą.
*
Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same.
*
Widzę początek i koniec czasu. Dostrzegam nieskończoność. Po raz pierwszy od bardzo dawna pragnę więcej, niż mam.

BACKGROUND

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz